کاشت ناخن جردن

کاشت ناخن جردن

کاشت ناخن چیست؟

کاشت ناخن یک نوع آرایش و تزئین ناخن است که در آن به چند طریق ناخن مصنوعی روی ناخن طبیعی با ماندگاری طولانی چسبانده می‌شود.

پرطرفدارترین کاشت ناخن

کاشت ناخن به شیوه های گوناگونی انجام می شود. معروف ترین شیوه های کاشت ناخن مربوط به کاشت ناخن پودری می باشد که پرطرفدارترین کاشت هاست و به کاشت مادر هم معروف است و پایه انواع کاشت هاست.

مزیت ۱:کاشت ناخن پودری بادوام ترین نوع کاشت ناخن است. مزیت ۲: این نوع  کاشت قابل انعطاف بوده در هر نوع دیزاینی قابل طراحی است . این کاشت به دو روش قلم و قالب قابل انجام است ولی اکثر ناخن کارهای با تجربه با قلم این کاشت را انجام میدهند. در صورتی که شما هم در محدوده جردن هستید با مرکز کاشت ناخن ما تماس بگیرید تا بینظیرترین کاشت های تهران را تجربه کنید .

دلایل کاشت ناخن خانم ها

خانم‌ها به دلایل مختلفی کاشت ناخن انجام می‌دهند؛ برخی صرفا برای زیبایی این کار را انجام میدهند و برخی دیگر به دلیل مشکلات ناخن‌ هایشان مانند شکننده بودن ناخن ها ، کاشت انجام میدهند . ترک کردن جویدن ناخن هم میتواند یکی از این دلایل باشد. با یک کاشت ناخن حرفه ای میتوانید همیشه ناخن هایی بلند و زیبا داشته باشید و در میان دوستان و آشنایان بدرخشید.

 

کاشت ناخن هلویی = کاشت ناخن طبیعی

کاشت ناخن هلویی به خاطر دارا بودن رنگ طبیعی، بدون شک یکی از بهترین گزینه برای کاشت های کوتاه و طبیعی بوده و به همین دلیل بسیار مورد استقبال مشتریان و ناخن کاران می باشد . کاشت ناخن هلویی پرطرفدار و جذاب است. کاشت هلویی کار ناخن کارها را آسان تر کرده و نیازی به زدن لاک ندارند این نوع کاشت بهترین گزینه برای کاشت های طبیعی است. کاشت ناخن هلویی پنج نوع میباشد:

  1. کاشت ناخن هلویی کوتاه
  2. کاشت ناخن هلویی شاین
  3. کاشت ناخن هلویی ساده
  4. کاشت ناخن هلویی فرنچ
  5. کاشت ناخن هلویی اکلیلی

کاشت ناخن هلویی ، تصاویر کاشت ناخن ، انواع کاشت ناخن ، کاشت ناخن دخترانه

برای انجام کاتشت ناخن هلویی در جردن با مرکز کاشت ناخن ما تماس بگیرید .

 

ترمیم کاشت ناخن

هر ناخن چیده شده ای بعد از مدتی رشد میکند و بلند میشود . در صورتی که بر روی انتهای صدف ناخن (کوتیکول) علامتی بگزارید بعد از مدتی میبینید که اون علامت به جلوتر از جای اصلی خود آمده است. این همان رشد ناخن شما را نشان میدهد . در صورتی که کاشت ناخن انجام دهید و موادی که ناخن کار روی ناخن گذاشته میگذارد بعد از مدتی حدودا سه الی چهار هفته میبینید انتهای ناخن که موادگذاری کرده اید یه مقدار سفید شده است در این موقع است که باید با ناخنکار خود تماس گرفته و وقت ترمیم بگیرید تا کاشت تان را ترمیم کنید.

کاشت ناخن مشکی ، کاشت ناخن جردن ، کاشت ناخن حرفه ای
کاشت ناخن محدوده جردن
کاشت ناخن زرشکی ، مرکز ناخن جردن ، متخصص کاشت ناخن
کاشت ناخن محدوده جردن
کاشت ناخن مرمریت ، کاشت ناخن کرمی ، آرایشگاه کاشت ناخن هستی در جردن
کاشت ناخن محدوده جردن

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.